Petter & Kihlen - Min Click

Okej, jag sa att Manson-låten var bra. Men nu har jag verkligen hittat Låt'N, med stort L, har letat den i ett par dagar nu, och nu har jag hittat den. Alltså den är så bra så jag skulle kunna gråta. Helt genialiskt bra är den! Absolut en låt som alla borde ha på sin dator, annars är det skam.

PETTER & KIHLEN - MIN CLICK.



Den är så bra att jag kommer att ha lyssna sönder den om några dagar. Kommer inte lyssna på nåt annat nu när jag äntligen hittat den. Haha. Ja, jag blir uppspelt över hur bra den är. Haha.

Kommentarer
Postat av: HANNA

rösta på vilken kändis du tycker är snyggast på min blogg

2008-10-07 @ 13:48:18
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0