Mysigt

Vaknade vid elva halvtolv kanske. Blev en väldig lång stund man låg o drog sig i morse. Mysigt. Efter frukost åkte jag hem. Donade lite och sen åkte jag till Marie. Mysigt. Efter det åkte jag hem till Kårböle. Lika skönt som alltid att komma hem ett tag. Mormor & morfar kom på middag. Mysigt. För jag gillar min mormor och min morfar. Mest.

Och nu sitter jag här. Och lyssnar på Fairytale - Utan dina andetag. Snacka om nostalgi & snacka om världens mysigaste låt. Nästan.

Alltså. Mysig dag. Haha.

Tänker på dig <3


Kommentarer
Postat av: Marie

Det finns nog ingen låt som är så jobbig som den. Alldeles för bra, för o vara så jäävla sorglig. Usch. Får rysningar bara jag tänker på det, och bara därför MÅSTE jag självklart lyssna på den också. Dumma dig som påminde mig om låtskrället.

2008-10-17 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0