Milt sagt

Nu har jag dammsugit och torkat lite damm på diverse ställen. Jag rensade även ur mitt handfatsavlopp eller vad det heter (haha) - vill man uttrycka det milt så kan man säga att det var extremt välbehövligt. Och det är om man vill uttrycka sig milt det. Det var mycket grejs där. En tops till och med(!) - fråga mig inte hur man lyckas få ner en sån när man har dendär ploppen halvt i hålet hela tiden. Menmen, jag lyckades iaf :)

Så, nu är alla mina segt rinnande ställen snabbt rinnande ställen. Det är väldigt skönt. Jag har dock ett nytt i-landsproblem - mitt A på tangentbordet vill inte riktigt som jag vill. Man måste trycka hårt på den för att det ska bli nåt över huvud taget, och det är väldigt irriterande ska jag säga er.

Back to laundry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0