Listan

Jag har gjort allt utom att söka fyra jobb och diska. Så idag är jag godkänd. Sökte ett jobb i alla fall.

Pappa kom hit en sväng också när han varit hos chiropraktikern, det händer ju inte alltför ofta att han kommer och hälsar på men det gjorde han i alla fall, det var mysigt. Han fixade även mitt avlopp i badrummet med, det var inte lätt men nu är det gjort :) Härligt. Tack för det. Min pappa är en riktig kaar han, min pappa är världens bästaste pappa av alla pappor i hela världen faktiskt. Hahah. Ja, det är sant.

Åt sallad idag gjorde jag med. Det var himla gott faktiskt. Hade en massa grejs i. Lovely. Sen gick jag och Johanna runt Kyrksjön, lite kyligt ute men ändå skönt. Och nu sitter jag här framför teven. Mannen som talar med hundar, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0