Linsgryta

Idag gjorde jag väldigt seriös mat. Linsgryta. Med purjo, chorizo, morötter o grejer. Rätt vuxet, om ni frågar mig. Ska nog åka till Kristin snart. Läre väl kanske diska innan, så jag slipper komma hem till skiten. Hatar att komma hem till diskberg. Usch.

Och så känner jag att jag skulle ha träffat släkt med. Jag saknar min släkt. Det var längesen man träffade dom. Mormor & morfar, faster & Kent & kusin-Lovisa och farmor. Jag måste nog styra upp det snart.

Men imorrn ska jag till Ramsjö till Ida & bäbis-Nathalie. Det blir nice :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

På fredag kommer både mormor o morfar på mat vid fyra. Du kan ju göra oss sällskap om du har tid och lust. Då får du in fem, kanske sex, släktingar på ett bräde!

2008-10-15 @ 19:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0