Inga A:n

Okej, mitt A funkr inte som det sk - det funkr lite när det känner för det, vilket inte verkr vra oft, och jg orkar inte tryck hur hårt som helst för vrje A jg sk skriv, så dethär blir ett väldigt dyrgt inlägg att läsa, kn jag tänk mig. Sk fatta mig kort.

Idg va jag till Rmsjö som sagt till Id, John & Nthlie. Lik trevligt som vanligt! En massa prt och en massa mys. Love it! Kom hem för inte så längesen. Nu har jg ätit yoghurt, sk iväg till Färil o trän hlvsju. Gruvsmt, men skönt när det är klrt.

Hh, nu ska jg inte skriv mer på dethär superkonstiga inlägget.

Keep in touch :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Hur blev det? Tog du jobbet? :)

2008-10-16 @ 17:47:40
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0