Alive and kicking

Okej, jag är inte så alive and kicking som jag önskar att jag vore. Blev ingen powernap, överlade lite med migsjälv och Marie och kom fram till att det var nog smartast att vara vaken så jag kan somna ikväll. Tänkte att jag skulle ha hittat på nåt idag så jag slipper sitta här o tänka på att jag är trött. Men alla är upptagna, så jag har nog inte så mycket till val.

Skulle verkligen ha varit o handlat med, men jag åt lite rester från resan till frukost, och en hel låda med körsbärstomater. Haha. Jag blev helt chockad när jag såg att den var tom, men ja - jag hade lyckats tuta i mig en hel låda på väldigt kort tid. Men ja, det får duga som nån slags frukost idag. Har verkligen ingenting hemma, men ute är det världens skitväder med regn och rusk, grått och trist är det med. Så jag tänker trotsa och skippa att handla tills det blivit uppehåll. För jag är ju nästan tvungen att handla nåt idag så jag har frukost till imorrn iaf. Mat för dagen har jag hemma, lite nödmat sådär. Pulversoppa, nudlar, hårdbröd och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0