Öjeforsen

I lördags var jag & mamma <3 till Öjeforsen och inspekterade vattnet (bilder längst ner) Det rann på rätt bra. Eftersom Step-upen har slutat för säsongen får man hitta på nåt nytt att göra på mammadotter-tiden. Haha. En riktigt sommardag i lördags alltså. Helt underbart. Man får verkligen upp smaken för sommaren :)

På aftonen kom Frida, vi for till Vikstenstorpet och stugorna vid Ängratörn. Sen for vi till Sveg. Lite drag sådär på en lördagkväll, tro det eller ej. Haha. Sen satt hon och jag hemma hos mig i Kårböle. Jag hittade en gammal dagbok från åttan-nian. Haha, vilka tider.

Idag har det inte hänt mycket. Jag och Kristin gick ett varv runt byn, sedan har jag bara varit hemma och umgåtts, och det är ju inte helt fel det heller faktiskt. Sen for jag till Ljusdal, jag har precis sett Sanningens ögonblick, och nu väntar jag på Barnmorskorna som går i repris om bra precis en timme.

Och, by the way - så har jag fått sommarjobb. Fett va? Haha.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0