Miserable

Jag har faktiskt varit väldigt duktig med studerandet nu på sistone. Jag har fått ihop tre relativt stora arbeten på tre dagar. Det är ju bra. Cred till mig.

Lyssnar på Lit - Miserable nu. Kände att det var väldigt längesedan jag hörde den nu. Så. Och den är bra. Lite deppig sådär, men bra. Yes. Fixade hem Sum 41 - Pieces också. Den var det också längesen man hörde. Den är också deppig, men sjukt bra alltså. Oh yes.

Ikväll är det min TV-kväll. Bra program mellan sju och halvelva. Det kallar jag underbart. Så om 25 minuter är det ständig bänkning som gäller. Oh yes. Sanningens ögonblick, So you think you can dance & Dirty sexy money. Kan de bli bättre? :D

Knappast. Och imorrn ska jag få sola och tvätta. Jag längtar faktiskt som fan. Haha. Ska bli skönt att ha alla kläder tvättade :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Låten är mumma! Lätt :) MINNEN MINNEN MINNEN

2008-05-08 @ 21:47:00
Postat av: Jyothi

Jag gillar dig pelin !

2008-05-08 @ 22:20:36
Postat av: hannie

vet du vad jag kom o tänka på idag. Vår ubåt. Älskade ubåten. Tänk om DEN fanns på film!

2008-05-08 @ 22:55:49
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0