Fyra?

Igår kom jag tillbaka till Ljusdal efter en mysig hemmahelg med far & syster. Anton kom till mig kring tio-elva nått tag. Ett tag senare kom Frida. Vi satt och såg tv till typ tre, då for Anton hem. Frida sov här. Mys. Vi la oss väl kanske kring fyra, jag somnade på en gång. Skönt. Haha.

Idag har det varit väldigt fint väder. Åkte upp på skolan till Engelskan, sen när jag kom hem var Frida kvar, så vi for till Färila till Marie med sin brutna handled. När jag for hem hoppade jag av vid kyrkan och gick hem, det var rätt ordentligt tyckte jag, vuxet, ansvarsfullt & lagomt långt. Men det kunde jag gott göra med tanke på det fina vädret.

Ikväll ska jag, Carro & Johanna filma. Vi får väl se hur det går detdär, men det vore ju bra att ha det gjort så vi kan bli klar med filmprojektet så man slipper ha det över sig. Funderar även på att lägga in en stöt på Filosofiarbetet nu, men ja, jag känner mig inte alltför taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0