Enchanted

Idag var jag iväg på skolan, trodde jag skulle dö där ett tag (spy i alla fall) - runt tiosnåret. Men det gick över. På engelskan fick vi se Enchanted. Den som jag ville se på bio och allt :) Så då blev jag glad. Väldigt glad.

Fick reda på idag också att jag hade en till fetuppgift jag var tvungen att göra. Riktigt, riktigt irriterad blev jag. Jag vill inte låta som någon dum fjortis, men ibland är faktiskt lärare dumma i huvudet. Nästan på riktigt. Lite schizo i alla fall. Fast jag får väl lov att säga, alla utom mamma ;) Hahaha.

På lördag blir det ESC hos Carro i Föne. Kan nog bli riktigt kul. Sara skulle baka muffins också, det är alltid trevligt med fika. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0