Dammsugning

Idag är det kanonväder ute. Och då passar man på att städa rummet. Haha. Dumt men skönt då det är klart. Har dammsugit nu, och nu kände jag att jag var tvungen att vila lite innan jag lägger tillbaka allt under sängen igen. Då tänker ni "men Elins rum som är så himla jobbigt, up my ass att det är jobbigt o städa" MEN det ska jag säga er, gott folk. Att det är hur jobbigt som helst. Man måste krypa med dammsugaren och åla under sängen. Just för att det är - så himla litet. Men nu är det som sagt snart gjort :)

Erik är ute och tvättar motorcykeln. Mamma klipper gräs och pappa håller på med veden. Aktiva familjen med andra ord. Jenny däremot är till Stockholm med Kåken, jag ringde och pratade med henne en sväng. Jag vill också till Stockholm med Kåken. Haha. Men seriöst, gud vad kul man hade då man var iväg med en massa bekanta. Fruktansvärt kul för Färilas ungdomar. Tydligen hade dom två bussar i år också. Kul :)

Ska åka till Ljusdal snart också. Känns lite gruvsamt att sätta sig i bilen, men jag tycler det går fort bara man kommer iväg. Ikväll blir det ju Föne och ESC hos Carro.

Tillbaka till städningen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0