Trasig?

Nej, less blir jag. Min tvättid började elva. Gick ner och la upp i högar och donade, sen när jag skulle börja tvätta så insåg jag att den tvättmaskin som förut varit trasig (den dåliga tvättmaskinen) - var lagad, och det var bra. Men less blev jag när den andra - den bra - nu istället inte fungerade. Riktigt irriterande att tvätta i bara en maskin när det står en bredvid och bara hånler åt en. Usch!

I afton är det cruising, och det hoppas jag blir roligt. Innan dess har jag ingenting att göra, så det blir nog att bara sitta inne och vänta på tvätten hela dagen :P Mindre spännande. Sitter och ser teve nu, ser att dom spelar timber - och då kom jag på - att det vill fasiken jag också göra. För det var år och dar sen jag gjorde det. Och det är lattjo, så - ja, det vill jag göra :P Fast det blir nog lite knivigare att genomföra när jag varken har spelet eller någon att spela med.

Typiskt. Haha.

Kommentarer
Postat av: Ella

Usch, tvättid är det tråkigaste som finns! Kommer ihåg när vi bodde i lägenhet och var tvugna att sitta där nere och vakta skiten typ hela dagen...inte kul!

2008-06-15 @ 16:28:53
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0