Tråkigt

Idag vaknade jag och fick panik för jag hade ingen att umgås med. Jag ringde Jyothi som förbarmade sig över mej. Vi for på Brollans och åt mjukglass och strips. Det satt fint. Sen när jag kommit hem igen så kom Frida och Lisa och hälsade å en sväng. Efter det har jag gjort absolut ingenting. Ätit och sett på kass teve, ungefär. Efter ett tag bestämde jag mig för att jag skulle åka iväg och kasta glasflaskor, och så blev det. Hade så fruktansvärt tråkigt så att jag till och med åkte och solade. Då är det illa. Man behöver verkligen inte sola när vi har sånt toppenväder som vi har, och inte är det kul heller.

Så - med andra ord ett väldigt bra tecken på tristess. Efter det har jag duschat och nu sitter jag här, slötittar på fotboll som jag inte bryr mej i och funderar på om jag skulle kunna bli lite tröttare så jag kan lägga mig. På tisdag är det Sverige som sparkar boll, och då blir det tevetitt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0