Dödstrött

Igår öppnade jag på Delins, klev upp sju med andra ord. Jobbade till två, så det gick himla fort. Sen for jag till Yg och Emily. Var där i ungefär en halvtimme kanske, skulle mest kolla läget. Dom har gjort om i vardagsrummet också - himla fint blev det. Sen for jag till Ljusdal.

Satt hemma och orkade verkligen inte ta mig an diskberget. Var å fruktansvärt trött. Klockan fem kände jag att jag lätt hade kunnat gå o lägga mig, men jag förstod ju att det kanske inte var en så bra idé. Jag åkte i vilket fall och köpte min efterlängtade glass. Det satt himla fint ska ni veta :) Klockan sju somnade jag framför teven, vaknade nio och kände att jag var utvilad, men jag försökte ändå somna om och efter ett bra tag så lyckades jag.

Ställde klockan på åtta i morse så jag inte skulle sova för länge som man faktiskt kan lyckas med ibland.. Så nu har jag varit vaken i snart en timme. Skönt o ta det lugnt på morgonen, sådär. Måste ju inte åka förrän 11.15, så det är ett tag kvar :) Måste fixa matlåda och disken känner jag.

Nu är det Unfaithful - Rihanna på MTV, och den ska jag nu insupa. Vilka minnen alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0