Cruising

Igår var det ju som sagt cruising. Kvällen började bra med förfest med Kristin hos mig. Erik & Göransson kom en sväng dom också. Efter ett bra tag gick jag & Kristin till Henke Erlandsson och festade varpå vi drog på Järnvägs där det bokstavligt talat sög. Jag gick därifrån efter max 20 minuter. Gick till Johanna istället som var hemkommen från Zakynthos. Satt med henne och Emil ett tag, och sedan åkte vi bil med Pelle. Kvällen var bra, förutom Järnvägs - med andra ord :)

I morse när jag vaknade var det första jag fick göra ställa mig o diska. Min kära bror hade skitat ner en massa tallrikar och kastruller och det ena med det tredje. Han hade faktiskt lovat mig att diska upp efter sig, men icke. Så det var det jag vaknade upp till, och efter det åkte jag hem till Kårböle. Vi skulle fira Erik som fyllde år i förra veckan, och det gjordes med smörgåstårta och morföräldersbesök :) Trevligt värre.

Mamma ska skjutsa morfar på sjukhuset i Östersund på tisdag också, och då undrade hon om jag ville följa med. Jag tänkte att jag skulle det, men kom precis på att jag bara har Foppatofflorna med mig hem att ha på fötterna - så jag får rota lite på skrubben och nere i hallen. Det löser sig nog :)

Nu ska jag ta o sova. I brist på annat, sådär. Börjar inte jobba förrän på torsdag, och det är jag glad för. Himla många som börjar imorrn. Men inte jag :) Tralala.

Tänker på dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0