Sammanfattning

I helgen var jag hemma i Kårböle. Jag & Jenny for till Sveg på lördagen - premiäråt mjukglass för i år bl.a, och så for vi till mormor & morfar en sväng. När vi kom hem åt vi mat med murkelsås som är det godaste som finns. Himla, himla trevlig dag. 



I söndags var jag fortfarande hemma i Kårböle. Besteg berg av saker på skrubben i det febrila letandet av foton tillsammans med min mor. Dock utan framgång. Vi fick nöja oss med att kika i album.

Pappa var huslig och gjorde efterrätt hela helgen. Det var ordentligt. Vilken karlakarl. Min man ska va som min pappa, fast inte min pappa. Japp :)

Åkte till Ljusdal på söndag kväll. Anton kom hit. Vi såg film. Det var trevligt, ja.

Idag har jag varit på skolan, hämtade hem studentmössan också. Det var ju på tiden. Efter skolan for jag till Johanna (som vanligt) och pluggade. Vi har iaf försökt varit ordentliga nu i över en vecka. När jag for hem så lagade jag god pastasås (nej mamma, inte på påse) & åt den. Sen har jag till och med gjort klart svenskan, så imorrn kan jag prata.

Imorrn ska jag klippa mig. Jobbigt att fixa håret utan grejs har jag konstaterat. Troligen dagens i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: josefine

första mjukglassen för året, det är en ganska stor dag :)

2008-04-29 @ 16:54:21
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0