Lyckat

Aftonen igår var faktiskt himla trevlig. Jag & Emily roade oss först i vår egen lilla ensamhet, som förr i tiden. Vi var ruskigt på G båda två, och på sjukt bra humör - vilket är en mycket bra förutsättning. Vi tog en massa kort (se exempel längst ner) - vi hade bestämt att vi skulle göra det, för det var längesedan vi tog flippade kort nu. Det är roligt att ta psycho-kort, man skrattar så himla mycket när man håller på med det.

Vi gick till GKs först i alla fall, där vi satt och samtalade med lite folk varpå vi entrade Stadt. Natten blev lång, men riktigt rolig. Jag brukar inte ha så fruktansvärt kul när jag är utepå faktiskt, men ibland händer det - och detta var en sådan gång :) Jag gick till Henke efter Stadt i alla fall, sedan kom Nicklas dit också, men han däckade som vanligt, så jag & Henke spatserade iväg till David där vi satt ett tag. När vi skulle gå hem så var vi allt annat än taggade för att gå utanför dörrarna, så vi kastade omkull oss på en varsin soffa ungefär klockan 6 på morgonen där vi sov. Klockan nio på morgonen vaknade vi till liv igen och knatade hem till Bagargränd.

Idag har jag varit sliten, men ändå rätt aktiv. Frida var hit, det var trevligt. Så kom Nicklas en sväng också medan Frida var här. Sedan har jag träffat Emily också. Vi var på Prix och så köpte vi pizza som vi smaskade i oss också. Det satt fint det. Haha. Alltid. När jag gick hem från henne så kom Anton, det var trevligt. Jag dängde han lite på Bond, men han var faktiskt bra för att vara nybörjare. Haha.

Så nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på Flightplan, som jag redan sett. Ska kanske moka i Mäklarna i DVDn och se lite på det. Klockrena filmer! Jag har ju lite status som äger dom. Yes.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja, de va tider de. Saknar ettan alltså, fan va kul allt va :)

2008-04-07 @ 15:09:50
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0