Helgen

I fredags var jag & farmor till hälsovårdscentralen, på aftonen for jag till Ljusdal. Jenny med. Hon for på Singstartävling på Kläppa medan jag & Marie cruisade, Frida joinade oss sen hon också

I lördags var jag & Jenny till Gävle. Handlade lite & hade allmänt mysigt. Skrattade så jag grät för första gången i mitt liv (den ni)

Idag har det varit soligt i Kårböle. Morfar var där då jag vaknade, trevligt, mysigt, jaa, mmm. Jag & Jenny gassde sol på baksidan då hon vaknat. Efter det åkte jag & pappa lite motorcykel, i ett par timmar. När vi ätit middag hemma la jag, mamma & pappa oss i deras säng och tog igen oss lite

Nu är jag i Ljusdal, klockan nio ska jag till fröken Dahlström och se Bourne Identity

Bra & faktiskt ovanligt hädelserik helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0