Engelska

Ja, nu sitter man här på engelskan med en mellanslagstangent som inte vill fungera som den ska samt ett ytterst uttråkande arbete som ska slängas ihop. En skriftlig one man debate. Jag måste erkänna att jag inte förstått uppgiften till fullo, men man gör väl så gott man kan. Tydligen ska man ha tre argument för nånting, och tre mot. Jag som alltid är hur seg som helst med att komma upp med idéer vet ju inte vad jag ska skriva om än. Jag hade tänkt skriva om balen, men det är lite lättare sagt än gjort att hitta hemsidor som stärker mina argument. Jag kanske väljer att skriva om gay-adoption eller något i den stilen istället.

Vi får se.

Skulle vilja slå ett slag för det fina vädret vi har också :) Det är soligt och fint, och har varit mer eller mindre i en vecka nu, det gillar jag. Jag hade till och med solglasögon då jag gick till skolan i morse, och jag hade dom inte bara för att "ha" utan de fyllde även en funktion, det är ett tecken på att sommaren närmar sig. Oh, I like. Fint väder gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0