Desktop grafisk form

Just nu sitter jag på Desktop-lektion. Lika tråkigt som vanligt.

I morse kokade jag gröt, mackor skall inhandlas idag. Jag orkar inte vara hur seriös som helst. Igår kom Thomas gånger två till mig - Olsson & Jonsnäs, jag betalade den ena - skönt att slippa vara skyldig, och den andra skrev av lite papper jag hade. Betalade även en räkning igår, herr Olsson tyckte att det var vuxet, jag kunde inte annat än att instämma. Det var min första räkningsbetalning. Yes.

Jag längtar redan tills denna dag är över. Så mycket så jag skulle kunna dö, nästan. Stackars ungdomar som får gratis skolgång. Verkligen. Haha. Ibland är man bra otacksam, men jag börjar verkligen lessna sjukt mycket nu. Sjukt mycket, som sagt. Men det är ju inte så långt kvar nu som tur är. (Tur som va, som Malin hade sagt.)

Idag ska Anton kolla på ny bil, hoppas han köper den så han slipper köra runt i sin skrothög till Saab 900. Haha. (Jag kände bara att jag var tvungen att få med det)

Ja, annars har jag inte så mycket att skriva. Har lektion i en halvtimme till nu, sen är det lunch. Jag & Johanna ska gå på OP o hämta lite papper. Kan ju vara bra.

Btw. Vi kommer bara få två studiebidrag till. Fatta hemskt. Sen kommer man vara tvungen att försörja sig själv, mer eller mindre. Underlig känsla ändå. Hmm.

Ikväll ska jag nog skicka ett sms. För nu är det dags igen. Hahah. (Internskämt som jag har med mig själv, enbart. Kanske Linus skulle fatta om han läste, men det tor jag inte att han gör.)

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0