Bil & Körkort

JAG, Elin Kristina Fredriksson - sitter och tittar på bilar. Är fortfarande lika kär i min lilla älskling - Opel Calibran. Har hittar världens snyggaste nu också, då är det bara lite pengar som fattas :b Tyvärr. Och ett körkort kanske? :b

Har faktiskt lagt upp en plan - att då jag är klar med alla mina IG:n från ettan, då ska jag börja med körkortet. Jag tycker att det låter väldigt vettigt också. Och huvudsaken är väl det.

I afton funderar jag på att tvinga någon stackare att förbarma sig över mej, för jag tycker tamefan att jag sitter här i Kårböle dagarna i ända. Har ju så jäkla långa helger nu för tiden. Från kvart över tolv på Torsdagar till Måndagmorgon. Helt sjukt. Fast skönt :) Och välbehövligt.

Skulle behövt plugga också. Men jag VILL inte. Men - har både Svenska och Medicin att göra.. Svenska tills på Måndag och Medicin till Tisdal - plus kompletteringar. Helt sjukt jobbigt! Huuuua. Menmen. Bara att bita ihop nu som det känns och göra skiten så man slipper tänka på det sen.. För det är aldrig kul att ha ångest över saker man inte gjort..

Sitter och lyssnar på Sentenced - Home In Despair nu. Så jävla bra. Vilka minnen :)

Min kusin var även i tidningen idag :) Hon är fan jävligt lik Kent, lilla Lovisa. Hon är för gullig - och snart är det dop också ju :)


Kommentarer
Postat av: CärroBärro

Elin, Calibran är inte spec fin... MEN jag förstår dig, jag diggade oxå den, men den perioden gick över ;P Är den stylad är den helt fin. Men det är bra att man får tycka vad man vill =)

2007-09-28 @ 18:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0