SACO-mässan

Stockholm och SACO-mässan idag. Helt okej. Hel-mycket folk var det iaf, hemkommen är jag - cirka en miljon kataloger och broshyrer rikare (plus en urläcker KY-väska). Fick även en sväng på den svenska bilsportsmässan också, även fast vi varken hade biljett eller pengar. Fedt :)

Kom hem, kollade på internet hur det hade gått på Idol i afton - eftersom jag missade det då vi hade varit i Stockholm. DANIEL ÅKTE UT. Alltså - får det gå till så här? Får det det? Va? Nej, skulle inte tro det va. Alltså, vad tänker Svenska folket med? Besviken blir jag! Så ikväll ska jag grina tills han får komma tillbaka igen. Hoppas på framgång.

Får tacka damerna för trevligt sällskap idag. Nu ska jag lägga mej o sova innan jag får för mej att jag är hungrig (det är drygt att ha tuggande som hobby - inte nå vidare bra för figuren i vilket fall.)

Hej hoep :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0